ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΦΑΚΗΣ (ΔΡΑΧΜΗΣ)


Είστε όλοι σας τρελοί. . . . και το χειρότερο; το ξέρετε κιολας. . . .

το προσωπικό μου πρόβλημα?. . . . έχω ακόμα τα χρήματά μου σε ελληνική τράπεζα στην ελλάδα. και οποτε ακούω κάποιον παλαβό να ονειρεύεται την ελλάδα των 70s, διότι ο βλαξ κάπως έτσι πιστεύει ότι θα μοιάζει η ελλάδα της δραχμής. . . καμπάνα παντελόνι, πουκάμισο ροκαμπίλι ανοιχτό ναι φαίνεται τρίχα κατσαρή, ήλιος, μαρινέλα, λίγο κρασί, λίγο θάλασσα, ντάνος λιγίζος στην ασπρόμαυρη. . . ουζάκι στην ψάθινη καρέκλα, κιθαρίτσα και πολιτικές κουβέντες για τον παράδεισο της ΕΣΣΔ. . . . όποτε διαβάζω τέτοια με πιάνει πανικός για τις αποταμιεύσεις μου. . .

ΒΡΕ ΔΕ ΜΑΣ . . . . . ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΣΟΥ? ΜΑΣ ΡΩΤΑΣ ΕΜΑΣ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ? ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΣΟΥ, ΓΕΛΟΙΕ? ΑΙΝΤΕ ΜΗ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΤΑΡΑΞΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΜΠΑΤΣΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΨΕΙ, ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΟ.

Δίκιο έχετε. . . . . επί ένα χρόνο συνωστίζομαι στα διάφορα σαιτς, γράφω απόψεις. . . προσπαθώ να καταλάβω τί γίνεται. . . . ενώ για να πω την αλήθεια δεν θα έπρεπε. . . τα πράγματα είναι φανερά. . . .

δραχμή λοιπόν, μάγκες. . . έχετε δίκιο. . . . γιατί όχι?. . . . στο κάτω κάτω της γραφής. . . . κατά τα φαινόμενα τουλάχιστον, πολύς κόσμος που έχει ελάχιστα (έτσι λέει κι εγώ τον πιστεύω) ευρώ σήμερα θέλει να γυρίσει στην δραχμή. . . . δεν τον κατανοώ αλλά γούστο του βρε αδερφέ. . . . και θα αντιδρώ εγώ σε επιστροφή στη δραχμή, όταν εγώ θα μπορώ (αν αφήσω τις αναστολές και δράσω γρήγορα) να έχω ΠΟΛΛΑ ΕΥΡΩ την ώρα που οι άλλοι θα ξεμείνουν στις δραχμές. . . . ?

τώρα δε που το σκέφτομαι. . . τί είναι ? να. . . θα πάω ένα πρωί στην τράπεζα, θα τους πω τί θέλω, θα σκούξουν, θα φωνάξουν, αλλά σιγά δεν θα είναι και εγχείριση. . . . και μετά θα μπω κι εγώ στο κλαμπ των δραχμολατρών. . . . διότι μετά. . . . με τα ευρώ μου σε θυρίδα ή στο εξωτερικό τί θα θέλω?

α. να καταρρεύσει το κράτος μπας και γλιτώσω μέχρι και εφορία. . . . ήδη σάμπως με το μπάχαλο δεν γλιτώνω τόσα χρόνια ΕΤΑΚ που ποτέ δεν ξαναρθε μετά το 2008? τώρα απειλούν να τα στείλουν όλα μαζί. . . αλλά άμα γίνει ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ. . . μη σας πω ότι θα καταργηθεί ο φόρος . . . . για να ζεσταθεί η οικοδομή. . . χαχα. . . .
β. εφορία. . . . μπορεί να γίνει της ΔΡΑΧΜΗΣ , ΑΥΡΙΟ που λέει ο λόγος?. . . . ποιός θα έρθει να ελέγξει και να εισπράξει. . . ο δημόσιος υπάλληλος που δεν θα του πληρώνουν τον μισθό?. . . ΧΟΧΟ!. . . . θα βγάλουμε έτσι κανα χρόνο τουλάχιστον. . . . στο μεταξύ η πρώτη ΔΡΑΧΜΟΚΥΒΕΡΝΗΣΗ θα μειώσει και τους φόρους. . . πφφφ. . . κι αν ακόμα δεν τους μειώσει. . . εγώ με τα ΕΥΡΩ μου θα πληρώνω φόρους σε δραχμές. . . . ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!. . . τέτοιο κόλπο ούτε στα όνειρά μου. . .
γ. άσε που με 40. 000 ευρώ σε 1 χρόνο θα αγοράζω ρετιρέ 150τμ με θέα θάλασσα. . .που θα κοστίζει κανα τρις δραχμές. . . αλλά 40. 000 ευρώ. . .

άσε λοιπόν τον βλάκα τον ανεπρόκοπο τον άνεργο που νομίζει ότι η ανεργία είναι θέμα κρατους να τα βάζει με το ευρώ. . . το παιχνίδι μου παίζει. . . αλλά βλάκας είναι έτσι κι αλλιώς. . . .

λοιπόν. . . . to do list
1. σηκώνω τα λεφτά από την τράπεζα. . . .
2. βγαίνω μαζί με τους χαχόλους, βαράω κι εγω μια κατσαρόλα, μια παλια κατά προτίμηση μην καρφωθώ. . . . να τελειώνουμε βρε αδερφέ μια ώρα αρχίτερα. . . .
3. στη φάση της αναμπουμπούλας λίγο κλείνομαι στο σπίτι. . έτσι κι αλλιώς δεν μένω κέντρο. . . εκεί θα σφαχτούν λίγο. . . . τί να κάνεις. . . όλα τελειώνουν, ακόμα και τα πάρτυς. . . . .
4. και μετά. . . . . έλα μου έλα μου. . . . όταν τα μάζευα τα 100. 000 και παακαλούσα τη βρωμοτράπεζα που μου δάνειζε στην πιστωτική με 16% να μου δώσει κανά 2% τόκο στην προθεσμιακή. . . . έλεγα. . τί βρε να κάνεις κι εσύ με τα 100. 000? ούτε χέστρα δεν παίρνεις έτσι που ξεσάλωσαν και οι εργολάβοι με τα στεγαστικά και πουλανε γκαρσονιέρες στην τρούμπα για 200 χιλιάρικα. . . . αλλά να σου πω, ο θεός είναι μεγάλος. . . . αρκεί να προλάβω να τα βγάλω, όπως από ΠΕΡΥΣΙ έκανε ο τάδε γνωστός μου και προ 3μήνου ο διπλανός. . . .

και το καλύτερο. . . . . δεν σας το είπα. . . . εγώ, ο γνωστός μου και ο διπλανός μου δεν φαινόμαστε και πουθενά. . . . δεν μας ξέρει κανείς. . . . . ο τυπος δεν μας μνημονεύει καν σαν ξεχωριστή ομάδα δραχμολατρών. . . . είτε νομίζει ότι είμαστε λίγοι, είτε δεν έχει ακόμα καταλάβει ότι είμαστε ομάδα, ότι έχουμε σαφή κίνητρα και ξεκάθαρες επιδιώξεις. . . . έτσι κατεβαίνουμε άνετα στις πλατείες. . . . το ακομμάτιστο του πράγματος μας βολεύει. . . . .

αλλά εμείς θα είμαστε οι κερδισμένοι. . . . ελεύθερη φοροδιαφυγή, φθηνά ακίνητα (το προαιώνιο πάθος της ελληνικής μεσοαστικης τάξης) και ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ της αξίας των ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΩΝ ΜΑΣ σε χρόνο ντε τε. . . .

το 1970 για να αποκτήσεις ως έλλην «σκληρό ξένο νόμισμα» έπρεπε να ήσουν βιομήχανος, να λάδωνες (άρα να ΠΛΗΡΩΝΕΣ) τελεωνειακούς και τραπεζίτες και άλλους παρατρεχάμενους για να αποκτήσεις δολαριάκια. . . . .
τώρα?. . . για ένα μικρό χρονικό παράθυρο, η ελλαδίτσα προσφέρει μια χρυσή ευκαιρία σε όλους . . . . μικρούς και μεγάλους. . . . αρκεί να πας στην τράπεζα, να πεις την μαγική φράση «ΑΝΑΛΗΨΗ ΣΕ ΜΕΤΡΗΤΑ, ΟΛΑ». . . . και να περιμένεις. . . ελπίζω για λίγο. . . . .

Καληνυχτα σας…….

Σχολιάστε

